Sælg brugt børnetøj, legetøj og udstyr hos Loppeklubben
Få ryddet op i dit barns brugte tøj og giv legetøj og udstyr nyt liv.

Så nemt er det at sælge hos os

01
Book en tid og skriv dine varer ind hjemmefra.

02
Kom ned i butikken og print dine labels, hæng tøjet på bøjler, tilføj en størrelsesperle og pris.

03
Pengene fra dit salg kommer direkte ind på din bankkonto hver måned.
🗓️
Fleksibelt
Du kan altid ændre din indleveringstid.
🏖️
Slip for besværet
Du skal ikke holde orden på en stand.
🧸
Nemt og bekvemt
Du behøver ikke hente varer, som ikke er solgt.
Hvad kan du sælge?
Alt til børn i alderen 0 til og med 10 år (str. 140). Det vil sige tøj, sko og legetøj. For at få solgt mest muligt i din Smartstand periode, anbefaler vi, at du indleverer varer, der passer til sæsonen.
Store ting, der ikke kan være på en bøjle eller stå på en hylde, kan sælges såfremt der er plads i butikken. Venligst kontakt os en til to dage inden, så vi kan se, om der er plads i butikken, inden du kommer med varen. Det koster ikke ekstra at sælge store varer hos os.

Priser
Ved salg af varer til børn.
Så længe din periode er aktiv:
Følg dit salg online
Kommission på 19%
Fyld løbende op
Når din periode slutter, kan du stadigvæk følge dit salg online, kommissionen er blot ændret til 70%. og der kan ikke længere fyldes op. Du har altid mulighed for at forlænge din stand.
plads til
25 varer
1 uge 100 kr.
2 uger 200 kr.
3 uger 200 kr
(spar 100 kr.)
plads til
50 varer
1 uge 200 kr.
2 uger 400 kr.
3 uger 400 kr
(spar 200 kr.)
Ofte stillede spørgsmål
🛍 Når jeg kommer med mine ting, hvad gør jeg så?
Vi printer dine labels, som du har skrevet ind hjemmefra. Vi har indleveringsstationer, hvor du står ved et bord og hænger tøjet på bøjler, tilføjer størrelsesperle og pris.
👑 Skal jeg selv fordele tingene rundt i butikken?
Nej, du hænger/stiller dem på vores Smartstande, som står ved indleveringsstationen, så fordeler vi varerne rundt i butikken for dig.
På den måde har du heller ikke en stand, du skal holde orden på.
🚂 Kan jeg fylde op, når jeg sælger noget?
Ja, så længe din smartstand er aktiv, kan du fylde op, når der bliver solgt noget.
Du kan følge med i dit salg på ”Mit Loppeklubben”.
Du skal ikke booke tid for at fylde op.
✍️ Hvordan laver jeg en god varebeskrivelse?
En god varebeskrivelse er vigtigt i tilfælde af, at prisen falder af. Derved kan vi nemmere finde varen.
Vi anbefaler at skrive:
Mærke, type, farve/kendetegn, str.
Eksempel: MarMar body grå m. fisk str. 74
👛 Hvad skal jeg betale i kommission?
Når du har en aktiv smartstand med varer til børn er kommissionen 19%
Når du har en aktiv smartstand med kvindetøj er kommissionen 19%.
Når din periode udløber ændres kommissionen til 70%
🫰 Hvornår får jeg mine penge?
Vi opgør dit salg en gang om måneden efter endt måned. Der kan gå op til 20 dage, før pengene er på din konto.
Udbetalingen sker helt automatisk, så der er ikke noget, du skal gøre. Udover at sikre dine kontooplysninger er tastet korrekt ind.
Beløb under 30 kr. bliver ikke udbetalt, når din andel kommer over 30 kr., vil pengene blive medtaget i næste udbetaling. Ønsker du at få et beløb under 30 kr. udbetalt så kontakt os.
🧸 Hvad kan jeg sælge på min Smartstand til børn?
“Alt” til børn i alderen 0 til og med 10 år (str. 140). Det vil sige tøj, sko og legetøj…
For at få solgt mest muligt i din Smartstand periode, anbefaler vi, at du indleverer varer, der passer til sæsonen.
Store ting, der ikke kan være på en bøjle eller stå på en hylde, kan sælges, såfremt der er plads i butikken. Venligst kontakt os en til to dage inden, så vi kan se, om der er plads i butikken, inden du kommer med varen. Det koster ikke ekstra at sælge store varer hos os.
💃 Hvad kan jeg sælge på min Smartstand til kvindetøj?
Du kan sælge kvindetøj i god stand.
Tøjet skal være af en kvalitet, der giver en følelse af forkælelse for de kvinder, der handler i butikken. Derfor er det meget vigtigt, at du nøje udvælger dine varer og kun medbringer det bedste.
👎 Hvad kan jeg IKKE sælge?
Varer, der er defekte, hullede, plettede, beskidte, forvaskede eller lugter, kan ikke sælges og vi forbeholder os retten til at bortskaffe varen uden varsel.
Der må ikke sælges varer, der er importeret fra lande uden for EU — det gælder bl.a. varer købt på hjemmesider som Temu og Shein.
Se handelsbetingelser for mere info.
📅 Hvad gør jeg, når min periode udløber?
Her har du 3 muligheder:
1. Du kan forlænge perioden for at bevare den lave kommission.
2. Du kan gøre ingenting, så skifter kommissionen automatisk til 70%. Vi vil fortsat gøre vores bedste for at sælge dine varer i minimum 3 måneder fra oprettelsesdatoen, hvorefter varerne må blive doneret/bortskaffet uden varsel, men ikke at de nødvendigvis bliver det.
3. Du kan hente dine varer i butikken. Du skal være opmærksom på, at det kan være besværligt at finde varerne, da de er fordelt rundt i butikken. Når du har fundet dine varer, skal de tjekkes ud ved kassen.
🤖 Hvordan ændrer jeg min indleveringstid?
Du kan skrive til os på hej@loppeklubben.dk eller ringe i vores åbningstid på 93 89 57 30
🪄Ekstra tiltag til at få solgt varer, som ikke sælger.
Er varen ikke solgt inden for en måned efter, at den er indleveret, må Loppeklubben nedsætte prisen på varen, for at få den solgt.
Varen må nedsættes med 25% til 50%, efter varen har været til salg i over en måned. Når varen har været til salg i over to måneder, må Loppeklubben give varen en ny pris lavere pris.